Світ затамував подих напередодні виходу останніх «Месників», а тут ще на днях під'їхав перший сольник про Аквамена. З огляду на сучасні тенденції і конфлікти, виникають суперечки, яка із кіностудій краще: Marvel або DC. Протягом півстоліття фанати протилежних таборів влаштовують епічні баталії на всіх можливих полях - від особистих зустрічей до коментарів у соцмережах, а їх результат залежить лише від того, наскільки міцна віра тієї чи іншої сторони.
Ми спробуємо заглянути в витоки конфлікту, розвіємо або підтвердемо декілька міфів і розберемося, як насправді
творилася історія двох найбільших кіностудій. І
все-таки спробуємо дізнатися, хто гідний звання №1.
1. Історія
Важлива частина нашої комікс-подорожі почнеться з історії.
Наша перша зупинка відбудеться в далеких 30-х роках
минулого століття. Так-так, саме в цей період
почали зароджуватися перші комікси. Серед
шанувальників існує думка, що, мовляв, DC розпочала свою роботу набагато раніше ніж Marvel, яка прийшла
на все готовеньке.
Цей факт вірний, але не на
всі 100. І справа навіть не в тому, хто перший почав продавати комікси, а
скоріше в тому, у кого це виходило краще.
Студія DC (вона ж
Detective Comics) з'явилася на ринку раніше
своєї головної суперниці, однак, не настільки катастрофічно, як деякі полюбляють
стверджувати.
DC Comics була заснована в 1934 як National Allied Publications і отримала свою назву, яку ми знаємо
зараз, лише в 1937. Не набагато пізніше, «Timely Comics» (Marvel) з'явилась в 1939 (тобто через 5 років).
І ось головний камінчик
спотикання, через який так багато суперечок - перший комікс під брендом Marvel
вийшов лише в 1961 році (!), Що зазвичай і стає головним аргументом проти
легендарного Стена Лі. При цьому, найперший
комікс «Timely Comics» вийшов в 1939 році, а називався він не інакше як ...«Marvel
Comics »- тому багато фанатів відправною точкою
вважають саме цей рік
Спочатку фронт
популярності окупувала DC. Адже фактично в перших її випусках з'явилися два
ключових персонажа, які є кумирами доброї половини світу - Супермен і Бетмен.
У той час як Marvel могла похвалитися тільки забутим
нині Людиною-факелом, який не має нічого спільного з сучасною версією Джоні Шторма.
Але, на щастя, у Marvel
з'явився рятівник в особі Джека Кірбі, роль якого так часто недооцінюють.
Хоча саме Кірбі разом з
художником Джо Саймоном створив першого персонажа максимального
калібру - Капітана Америку. Сильний і
благородний Капітан перебував у лавах американської армії і вселяв віру в
солдатів в боротьбі з фашистами.
Такого героя
було важко пропустити.
В цей же період DC
повністю підтверджувала свою назву і видавала один за іншим комікси з
детективним ухилом. Популярність Кепа і його
старанна боротьба з фашистами привела до того, що офіс студії довелося постійно
охороняти, так як прихильники Гітлера були не згодні з ними.
Не дивлячись на все це, перший етап історії пройшов під диктовку DC, тому і дебютний бал йде в скарбничку цієї студії.
Marvel 0 : 1 DC
Війна проти коміксів
Містер Стів Роджерс
допоміг не тільки американським солдатам на війні,
але і Marvel подарував надію на світле майбутнє.
Перейшовши на кілька років вперед і
опинившись в 50-х роках, ми виявимо, що DC продовжує домінувати. До Супермена і Бетмена вже давно приєдналася Чудо-Жінка,
а комікси студії все також ґрунтувалися на детективних сюжетах і продавалися набагато
успішніше,
ніж у Marvel, яка на той момент не вирізнялася різноманітністю героїв
першої величини.
Відзначимо, що інший
вигляд
мали і самі комікси. Супергерої не завжди
домінували на сторінках, а основний репертуар складали всілякі вестерни, науково-фантастичні
твори і жахи, так як популярність хлопців зі суперздатностями ледь не зійшла на нівець.
Війна закінчилася і своітові були потрібні прості трударі, а
не воїни і герой, тому що всі дуже добре пам'ятали, якою ціною дається
перемога. А так як комікси - це один із
найдієвіших способів впливу на масову аудиторію, тим більше на молодь,
відштовхуватися потрібно було саме від історичних і економічних реалій.
Взагалі хочу відзначити (о боже спойлер!) ця студія
завжди досягала успіху в друкованій индустрії і її комікси досі користуються
більшою популярністю, але в сучасності вони вже все-таки відступили,
а світом нині править кіно.
Дуже цікаво, що в середині
минулого століття набрав чинності рух проти коміксів – людей закликали
не чекати приходу вигаданих героїв, а жити тут і зараз. У наш час в це дещо важко повірити, але тоді на
вулицях збиралися люди з плакатами, які виступали за заборону коміксів і
супергероїв.
Їх можна було зрозуміти, після
війни оговтатися складно і сподіватися потрібно було тільки на себе і свої сили.
Тим не менш, ніхто ж не казав про скасування розваг, а
це був непоганий метод розслабитися і відволіктися від задушливої рутини.
"Я думаю, що Гітлер був просто сосунком, порівнюючи його з творцями коміксів. Вони простягують свої лапища до маленьких дітей. Малята вчаться расовій нерівності раніше, ніж починають читати", - заявив якось на суді Вертхем.
У підсумку, цей період
також відходить в скарбничку DC, так як вік чоловіка в трико Супермена пройшов
абсолютно але під диктовку цих хлопців. До
наших днів дійшли і боязкі чутки про те, що DC мала намір викупити свою сусідку.
Marvel 0 : 2 DC
Срібний вік коміксів
Черговий період часу
Marvel спочатку також провалила, залишившись в тіні, в той час, як DC представила
широкому загалу Баррі Аллена, Хелла Джордана,
Супергерл і купу інших персонажів, які і поклали початок справжньому комерційному
успіху супергеройки.
Варто
віддати належне компанії, яка першою зважилася робити серйозний бізнес на
героях.
Вихід першого коміксу про
«Лігу
справедливості» звів людей з розуму і можна було подумати, що Marvel пора пакувати валізи.
А
ось тут то на сцену і вийшов Стен Лі! У його
плани не входило остаточна здача позицій. Стен і
Marvel в цілому показали конкурентам, де раки зимують, створивши славнозвісних
персонажів - Залізну людину, Тора, Халка, Людй-Х і багатьох
інших.
При цьому паралельно вони
продовжили історію Капітана Америки, перемістивши його в сучасні реалії.
Вони показали героїв в реальному світі, показавши їх
так, що кожен міг приміряти на себе їхній образ.
Класичним
прикладом, якого є Людина павук, який і визначив
майбутнє коміксів. Людям вже так набридло
дивитися на багатих, успішних і гарних супергероїв, що підліток Пітер, який не
може знайти роботу і змушений жити практично в злиднях, припав їм до смаку.
Велику роль зіграло те, що Павучок був першим героєм
підлітком! Стен Лі точно знав, як завоювати
серця читачів.
Цікаво, що на момент винаходу Пітера
Паркера Стену Лі було вже за 40 і це ще одне
підтвердження того, що, якщо вам здається, що життя втрачено, то
турбуватися не варто.
Той же самий Капітан Америка доводить цю істину.
Той же самий Капітан Америка доводить цю істину.
DC не було чим відповісти
на такий потужний хід і вони, безумовно, намагалися також створити цікавих
персонажів. Але практично всі вони виходили
хлопцями другого, а то й третього плану, а на класичних героїв з кожним роком
було виїжджати все важче.
Ну хто захоче 10 років
читати тільки про Бетмена. Ні, звичайно ж, що
персонаж цікавий, але розпещена публіка вимагає видовищ.
Тому на ринку коміксів, бодай,
вперше встановилось протистояння і стало зрозуміло, що змагання буде
тривати довгі роки (а вже майже 100 років).
Саме цей час змусив два
табори придивитися одне до одного більш уважно і саме тут зберігаються
історії крадіжок і копіпаста персонажів.
Що ж до Срібного
століття, по 1 балу в ньому заслуговують обидві студії. Саме в цю епоху обидві кіностудії почали працювати над
популяризацією героїв, нехай і попутньо ведучи запеклі баталії на всіх фронтах
- від кіосків до сердець читачів.
Marvel 1: 3 DC
Бронзовий вік коміксів
Зануримося в Бронзовий
вік. І це саме та епоха, яка зробила супергероїв
такими, якими ми їх звикли бачити. Сумніваюся,
що комікси Золотого і Срібного століття було б цікаво читати сучасній людині.
Багато б з них могли здатися маячнею божевільного.
Наприклад, «Ліга справедливості» боролася з гігантською
морською зіркою, Чудо-Жінка працювала секретаркою, а історії іноді скочувалися
в відверті комедії.
Початком Бронзового
століття вважається час, коли сюжети стали більш серйозними - тобто не боялися зачіпати теми
наркотиків та інші «принади» життя. А наші герої
відчули запах свободи.
Тут варто відволіктися і
згадати, що ще в 1954 році була створена спеціальна організація «Comics code Authority», яка повинна
була контролювати наповнення коміксов. Вона
забороняла насильство, алкоголь, секс.
В цілому,
ті речі, без яких створити щось реалістичне і близьке суспільству було
практично неможливо.
Але дух свободи був скрізь
і обидві студії почали потихеньку забивати
на заборони, перетворюючи своїх персонажів все більше в звичайних громадян.
Так, в 1971 році перший
плювок на всі заборони належав Стену Лі - він випустив комікси про шкоду наркотиків (ну не погана ж
тема) і слідом за ним і DC зробила Спіді (помічника Зеленої Стріли) залежним
від героїну.
Обидві серії отримали і
шикарні відгуки від читачів, і критиків, а організація, яка займалася
цензурою, зробила вигляд, що вона нічого не помітила. Дозволивши публікації про наркотики, вона довела свою
загальну неспроможність і дозволила студіям забити на все і реалізувати
найцікавіші і витончені ідеї.
Взагалі вся коміксова індустрія ніби ожила і від неї повіяло свіжим повітрям вседозволеннсоті.
Нірешті з'явилися чорношкірі персонажі, вампіри, перевертні, персонажі йшли в запій, а Бетмен почав перетворюватися з прикольного детектива в тканинному костюмі в тестостеронову машину для вбивств.
Так, DC починала цей період з невеликим відставанням, але їй вдалося нанести суперниці страшний удар, переманивши на свою сторону Джека Кірбі - живу легенду світу коміксів.
З його допомогою хлопцям вдалося надолужити згаяне, а Marvel прийшла в себе лише до кінця 70-х, реалізувавши ідею продажу коміксів не тільки за допомогою газетних кіосків, але і за допомогою спеціалізованих магазинів, що позитивно позначилося на її прибутку.
А трохи пізніше, пройшовши процедури реорганізації, студія пережила 10 найкращих років своєї історії. Джим Шутер, що прийшов на пост головного редактора, навів ситуацію з авторами, ліквідував всі проблеми з затримкою випусків, дав волю амбіційним талантам.
Кріс Клермон і Джон Бірман вдихнули друге дихання в Людей-Х, Уолт Сімменсон знову зробив Тора бестселером, а легендарний Френк Міллер, отримавши схвалення головного редактора, зробив Шибайголову (Людину без страху) одним із найпопулярніших персонажів на планеті.
Так що, визнаємо, що Бронзовий вік пройшов під диктовку Marvel, а DC лише часом зрівнюваласся з нею неймовірними зусиллями.
Дійшло до того, що на початку 80-х її президент запропонував Marvel викупити всіх персонажів, але ті відмовилися, не бачачи перспективи в Бетмені. Цікаво це чути зараз.
Не дивлячись на випуск в 80-х «Хранителів» і чергове переманювання авторів в особі Френка Міллера, який створив комікс «Повернення Темного лицаря», очко за цей час все-таки дістається Marvel.
Все, що відбувається зі світом супергероїв з початку 90-х, не виділялося в якусь окрему еру, а просто іменується сучасністю. Початок цього століття ознаменувався підйомом індустрії. Так, коли люди раптом усвідомили, що коміксами вже стукнуло аж 50 років і історичні випуски можна продати за нечувані суми.
Так, з'явився небачений ажіотаж на колекційні та інші випуски, щоб в майбутньому продати їх подорожче. Будь-який раритет користується попитом, а тим більше такого масштабу.
При цьому обидві студії витягли з цього рівну вигоду, здорово піднявшись. Але за тим пішов колапс і велика частина 90-х стала чорним часом для коміксів - Супермен поділявся на частини, з тілом Капітана Америки відбувалося щось незрозуміле.
Студія Marvel мало не збанкрутувала, коли 7 найуспішніших її авторів пішли, утворивши власну компанію «Image comic», справи якої йдуть не погано і до цих самих пір.
В результаті бідна Marvel пішла по світу з продажем прав на екранізацію більшої частини своїх персонажів за сущі копійки і знову скотилася до чуток про те, що DC її поглине. Є навіть невелика теорія про те, що Ультімейт (всесвіт коміксів Marvel, дії якої відбуваються на Землі-1610) отримала свою назву, тому що студія вважала, що довго не протягне і приєднається до сусідки.
Але не все так погано виявилось і економічний геній Рональд Первман, який викупив декілька виробників іграшок та суміжних бізнесів, в результаті об'єднавши їх в одну Марвел Інтерпрайзес, допоміг хлопцям утриматися від банкрутства і вступити в нове тисячоліття з високо піднятою головою.
Що ж до DC, то хлопці уникнули більшість проблем, створивши кілька дочірніх студій на зразок «Vertigo», які займалися своїми напрямками і повільно, але вірно розвивалися, щоб зустріти 2000 на коні, за що вони і отримують свій заслужений бал.
Marvel 2 : 4 DC
На сьогоднішній момент Marvel трохи лихоманить
і більшість її коміксів не надто приходять до душі сучасної публіці, тому що
бачити Капітана Америку агентом фашистської «Гідри» подобається далеко не всім. Однак,
підбивати підсумки ще рано.
Короткострокові падіння не означають абсолютно нічого. А як відомо, краще трохи політати і впасти, ніж зовсім не піднятися в небо.
Короткострокові падіння не означають абсолютно нічого. А як відомо, краще трохи політати і впасти, ніж зовсім не піднятися в небо.
За 2015 рік Marvel
зайняла 39% ринку з результатом в 98 мільйонів проданих копій, в той час як DC
підкорилися всього 26%, але результати змінюються майже кожен місяць.
І вже в 2017 DC завдала удару у відповідь своєю серією «Ребеф», яка зіштовхнула сусідку на друге місце і зайняла 43% ринку, а Marvel 30%. Для точної оцінки цього мало, але Marvel варто присудити один бал хоча б за те, що вона зуміла подолати жахливий спад і знову повернутися на високий рівень
І вже в 2017 DC завдала удару у відповідь своєю серією «Ребеф», яка зіштовхнула сусідку на друге місце і зайняла 43% ринку, а Marvel 30%. Для точної оцінки цього мало, але Marvel варто присудити один бал хоча б за те, що вона зуміла подолати жахливий спад і знову повернутися на високий рівень
Marvel 3: 4 DC
Історична частина дослідження добігає кінця і поки що в ній лідирує студія DC з мінімальним відривом, але комікси - це лише верхівка протистояння двох гігантів.
2. Кіно і серіали
Сьогодні
більшість шанувальників знають обидві студії завдяки їх фільмам і серіалам. Тим більше, що цей канал комунікації виявився більш
доступним, а сучасні технології роблять фільми не просто грандіозна, а
неймовірно барвистими і ефектними.
Особливо, якщо порівнювати з шедеврами кіно минулого століття. В цілому ціни на комікси зараз коливаються в районі 200 гривень за один екземпляр, а кіно і дивитися приємно і завдяки процвітанню піратства і порушення всіляких авторських прав взагалі дармова річ.
Особливо, якщо порівнювати з шедеврами кіно минулого століття. В цілому ціни на комікси зараз коливаються в районі 200 гривень за один екземпляр, а кіно і дивитися приємно і завдяки процвітанню піратства і порушення всіляких авторських прав взагалі дармова річ.
Екранізації коміксів Marvel налічується цілих 64, в той час як у її
сусідки DC - всього 41. І всупереч розхожій думці, що DC почала
справи набагато раніше, історія стверджує зворотнє.
Перша екранізація коміксів Marvel була в 1944 році з чорно-білим проектом про Капітана Америки, а DC випередила її на маленький крок, екранізувавши «Капітана Марвел», який пізніше трансформовані в Шазама, в 1941 і в 1943 роках, давши перший старт серіалу про Бетмена.
При цьому, фільм Marvel про Говарда качку вважається одним з найгірших фільмів в історії кінематографа (хоча тут доклали руку і славнозвісний Лукасфілм, так що звинувачувати тільки Марвел не треба).
«Доктор Стрейндж» 1978 року змусить Бенедикта Камбербетч розірвати зі студією контракт і ніколи більше не надягати мантію чарівника.
Однак, і DC не безгрішна - практично всі її повномасштабні екранізації зосереджувалися на персонажах великої трійки - Супермен, Бетмен і Чудо-жінка, в той час як більшу частину героїв шанувальники змогли побачити хіба що в серіалах ("Стріла").
Перша екранізація коміксів Marvel була в 1944 році з чорно-білим проектом про Капітана Америки, а DC випередила її на маленький крок, екранізувавши «Капітана Марвел», який пізніше трансформовані в Шазама, в 1941 і в 1943 роках, давши перший старт серіалу про Бетмена.
При цьому, фільм Marvel про Говарда качку вважається одним з найгірших фільмів в історії кінематографа (хоча тут доклали руку і славнозвісний Лукасфілм, так що звинувачувати тільки Марвел не треба).
«Доктор Стрейндж» 1978 року змусить Бенедикта Камбербетч розірвати зі студією контракт і ніколи більше не надягати мантію чарівника.
Однак, і DC не безгрішна - практично всі її повномасштабні екранізації зосереджувалися на персонажах великої трійки - Супермен, Бетмен і Чудо-жінка, в той час як більшу частину героїв шанувальники змогли побачити хіба що в серіалах ("Стріла").
Так
чи інакше за творчий підхід до своїх екранізацій обидві студії отримують по
балу. Marvel за те, що постійно намагалася
знайти щось нове і екранізувала всіх підряд, і DC за те, що студія відкрила
дорогу хлопцям в крутих костюмах в майбутнє, екранізувавши Супермена і змусивши
Голлівуд переглянути свою думку про супергеройських фільмах.
Marvel 4 : 5 DC
3. Фінанси
За свою сучасну історію DC заробили 8 мільярдів 200 мільйонів доларів. Сума досить велика, але ось тільки Marvel навіть з 2008 року з часу утворення свого кіновсесвіту заробила 11 мільярдів 600 мільйонів доларів, а якщо враховувати і фільми інших студій, права на які були продані в злощасні дев'яності, цифра виходить ще страшнішою - 23 мільярди 400 мільйонів доларів.
Результатом
стане набагато вражаючим, якщо врахувати той факт, що з 1969 року DC знаходиться під крилом кінокомпанії warner brothers для якої випуск кіно - рутинна робота, в той час,
як Marvel на момент
початку роботи над першою Залізною людиною не мала взагалі нічого,
а половина персонажів вважалася за Фокс і sony.
Саме цей фільм вважається відправною точкою кіновсесвіту і від його успіху залежала подальша доля.
Склалася історія інакше, може бути ми б і не побачив ніколи «Месників».
Саме цей фільм вважається відправною точкою кіновсесвіту і від його успіху залежала подальша доля.
Склалася історія інакше, може бути ми б і не побачив ніколи «Месників».
Фільм був створений на кредитні
гроші , свічкою в церкві з колишнім
наркоманом Робертом Дауні молодшим у головній ролі і схрещеними за спиною
пальцями. Зараз Тоні Старк - це курка, яка несе Marvel золоті яйця, це єдиний
герой, який викликав у всіх відраза спочатку, а потім змусив полюбити до безумства.
Мене спочатку нудило від Залізної людини, цей пихатий мільярдер дратував . Просто так склалося, що у супергероїв повинні бути природні здібності, а у Тоні - (так, милий читач, у Тоні є купа бабла ) було щось більш цінне - і це його геніальний розум, здатність аналізувати свої помилки і вилучати з них урок.
Мене спочатку нудило від Залізної людини, цей пихатий мільярдер дратував . Просто так склалося, що у супергероїв повинні бути природні здібності, а у Тоні - (так, милий читач, у Тоні є купа бабла ) було щось більш цінне - і це його геніальний розум, здатність аналізувати свої помилки і вилучати з них урок.
Ліричний відступ закінчено і
повернемося до головної конкурентки Marvel . Майже всю історію студія
DC була першопрохідцем у всіх починаннях , однак , у впровадженні любові до
супергероїв у
масову свідомість простих кіноглядачів хлопці залишилися
позаду. Зізнаюся, що і моя любов почалася з Marvel , а саме Павучка 2002 рокувід Реймі .
Не будемо сперечатися, що,
звичайно неймовірний Крістофер Нолан створив шедевральную трилогію про Бетмена
, що можливо і найкращу трилогію в коміксах.
Все-таки це знову був Бетмен,
а не скажімо Людина-мураха
адже погодьтеся , що загнати людей на 2 набагато складніше, але тим не менш
Marvel досить успішно це робить, а останній фільм так взагалі поставив на вуха
всіх фанів.
Але якби там не було заслужений бал за,
мабуть, головне досягнення в історії супергероїки йде в
скарбничку Marvel . Студія показала, що за допомогою вдалого кастингу, харизми
і тотальних сил можливо досягти
успіху, а безвихідних ситуацій
не існує, якщо застосувати розум, кмітливість і неосяжну віру в силу кіно.
4. «Невеличкі» незручності
Протягом вже декількох
десятиліть триває негласна битва за першість двох кіностудій. Ясна річ, що
сусідки «позичали» один у одного ідеї. Кожен, хто знайомий з їх всесвітами помічав, що деякі персонажі ну
досить вже схожі між собою - починаючи з зовнішнього вигляду і закінчуючи
особливостями характеру.
Хоча б Флеш і Ртуть,
Марсіанський Мисливець і Віжен
, Жінка-кішка і Чорна кішка - цей список ще можна продовжувати. У далеких 50-х
студії навіть судилися, але це стосувалося лише тих персонажів, які були злизані, як під копірку.
Спірних персонажів залишилося
багато і лише суд може визнати факт крадіжки.
Спробуємо розібратися в деяких персонажах і порівняємо, наскільки ж вони схожі.
Почнемо з чорної кішки і жінки-кішки. Селіна Дойл - одвічна подружка Бетмена з'явилася аж в 1940 році , в той час як її аналог у всесвіті Марвел Феліція Харді постала перед публікою лише в 1979 - непоганий такий тимчасовий розрив. Відзначимо, що обидві з них мають нездорову тягу до чужих речей , а тим більше до чужих чоловіків . Що немало важливо, обидві дівчини прийшли до смаку крутим хлопцям - Бетмену і Людині Павуку.
Перейдемо до наступних героїв – Пластичну людину студія DC представила в 1941 . В той час , як Рід Річардс , він же Містер Фантастик і член Фантастичної четвірки з'явився на 20 років пізніше. І знову незручна ситуація - обидва персонажі нагадують один одного харизмою і здатністю подовження. Хоча тут ще можна посперечатися.
З трохи меншим відривом в
коміксах з'явилися два крутих лиходія - Дарксайд (1970) від DC і Танос (1973) від Marvel . Обидва персонажі
зображені як громили, а творець останнього і зовсім зізнався, що надихнувся на
створення свого «поганого хлопця»,
побачивши лиходія студії-сусідки.
"Зроби його сильніше! Якщо збираєшся красти одного з Нових Богів, кради дійсно крутого - кради Дарксайда", - заявляв колишній головний редактор Марвел Комікс Рой Томас.
У 1963 році світ дізнався про
історію людей зі здібностями. І як дивно, мова піде не про Людей-Х, а про серію
DC під назвою Фатальний патруль. Обидві команди з'явилися з невеликим відривом у три місяці, але все ж.
Поки одна кіностудія придумувала нових героїв, інша ж робила своїх більш успішними і популярними.
Але не будемо грішити на
Marvel. Адже історії відомі і зворотні приклади - Аквамен з'явився на 2 роки
пізніше, ніж Неймар правлячий океанами.
Зізнаюся, що список можливих
плагіатів занадто великий і
це взагалі окрема тема для публікації.
Створити персонажа і привести
його до слави, заслужити любов глядача - це різні речі і робити їх потрібно ще
вміти. Якщо ви навіть помітите, що персонажі різних кіновсесвітів мають схожі риси, не варто студії в цьому звинувачувати.
Люди-Х давно вийшли за рамки тієї злощасної серії, а про них знають мільйони.
Вдалий кастинг зробив Х'ю Джекмана найвідомішим актором і його Росомаху просто
неповторним персонажем.
Якщо хтось не зумів розкрутити
свого персонажа, то це їхній промах. Але варто віддати належне DC, які не дивлячись на всі промахи, продовжує старанно працювати.
Marvel 5 : 6 DC
Ще один цікавий аспект роботи
двох студій - це переманювання авторів і художників, тих людей, які стоять біля
самих витоків історій і від, яких залежить практично все!
Звичайно, це більшою мірою
справа економіки.
Деякі з авторів йшли в різні
компанії зі своєї вини, але перехід
того ж Джека Кербі з Marvel в
DC поставив першу на коліна , з яких вона ще потім довго не могла піднятися .
Генії на кшталт Френка Міллера взагалі працювали одночасно на два
фронти. Його рука торкнулася одночасно і Шибайголови, і
Повернення Темного Лицаря.
Попрацювати на «ворожому фронті» примудрився
і Стен Лі. Свого часу він створив для DC невелику серію коміксів, але
особливого визнання вона не отримала. А висновок - працювати краще варто на благо рідної студії.
Виходить, що поки фанати
рвали один одного на шматки (в прямому і переносному сенсі) через персонажів і
сюжетів, за їх спинами стояли одні й ті ж автори. Тільки продукт свій видавали
під різними лого.
5. Прибуток від іграшок
Іграшки приносять не мало прибутку обом студіям. Цікаво, що
прибуток від їх продажу іноді перевищує касові збори фільмів. Як це було з
Бетменом від Тіма Бертона. В 2014 році Marvel закінчила рік з продажами
всілякої атрибутики на 43 мільярди доларів ! Це просто неймовірна сума, якщо
врахувати ще той фактор, що DC подолала рубіж тільки в 6 мільярдів доларів і то
тільки завдяки шаленій популярності Темного Лицаря.
Такому успіху Marvel
зобов'язана Діснею, який як ніхто інший знає, як вичавлювати з франшиз все до
останньої копійки. За що Marvel і отримує свій заслужений економічний бал.
І ось віртуальна битва двох найбільших кіностудій закінчилась з рівним рахунком, але слід перейти до головного.
Для справжнього любителя
гарного кіно і супергероїв не повинно грати ролі, якій студії належить той чи
інший персонаж, і хто, і як створив його.
Можна одночасно любити
Супермена і Залізну людину, захоплюватися красою Чудо-Жінки і
Червоної Відьми, намагатися бути схожим на Бетмена або Капітана Америку. Зовсім
неважливо, яке походження у персонажа. Будь він землянином або чужинцем, який
випадково потрапив на землю. Не важливо, вкусив його радіоактивний павук, або
він підсумок невдалого експерименту.
Кожного з них створили не
просто для викачування грошей з аудиторії, а щоб навчити нас чогось. Капітан
Америка довів, що потрібно бути сильним духом і наполегливим,
Людина павук, що на зло завжди потрібно відповідати добром, Залізна людина, що у кожного є шанс змінитися, Бетмен , що гроші не втамують біль, а Халк , що всередині кожного з нас живе своя ненависть і її потрібно приборкувати.
Людина павук, що на зло завжди потрібно відповідати добром, Залізна людина, що у кожного є шанс змінитися, Бетмен , що гроші не втамують біль, а Халк , що всередині кожного з нас живе своя ненависть і її потрібно приборкувати.
Погодьтеся, адже це неможливо
на 100% любити всі фільми
однієї кіностудії і блювати від роботи іншої. Згадайте тільки, як в дитинстві із
захопленням дивилися мультфільми про Людину павука, юних титанів і Лігу
справедливості.
Важливо лише те, що Marvel і
DC виконують неймовірну
роботу, щоб розвинути і вдосконалити індустрію коміксів, а конкуренція -
запорука успіху.
Подивимося, може, настануть часи, коли герої воюючих всесвітів зустрінуться на одному полі битви і нарешті дійдуть згоди . Можна очікувати чого завгодно, але ж ці хлопці знають, чим здивувати!
Комментарии
Отправить комментарий